Pirkote internetu – pardavėjas nesutinka priimti prekės ir grąžinti pinigų?

prekiu grazinimas ir garantija

Ar galite persigalvoti ir grąžinti prekę per 14 dienų?

☑️ Jeigu prekė yra tinkamos kokybės, pagal Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį pirkėjas turi teisę per 14 dienų apsigalvojus grąžinti ar pakeisti prekę.

☑️ Toks prašymas turi būti tenkinamas, jeigu daiktai nebuvo naudojami, nesugadinti, išsaugotos jų vartojamosios savybės, daiktai nepraradę prekinės išvaizdos ir pirkėjas turi įrodymus, patvirtinančius, kad jis daiktus pirko iš konkretaus pardavėjo.

☑️ Perkant nuotoliniu būdu, negrąžinamų prekių sąrašą numato Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.228 (10) straipsnis (pvz. negrąžinamos greitai gendančios prekės, pagal individualų užsakymą ir išmatavimus pagamintos prekės, išpakuotos asmens higienos prekės ir kt. ).

Svarbu atskirti, kad prekėms pirktoms fizinėse parduotuvėse yra tikomas kitoks reguliavimas nei prekėms pirktoms internetu. Pastarosioms yra taikoma mažiau išimčių, kadangi yra vertinamas faktas, kad vartotojas sudarydamas nuotolinę sutartį negalėjo apžiūrėti ir kitaip įvertinti prekės. Galite paskaityti ir plačiau apie prekių grąžinimą.

Plačiau apie minėtą nuotolinės sutarties sudarymą rasite mano rašytame straipsnyje apie dokumentaciją online parduotuvėms.

Išsisaugokite šią informaciją ir jei pardavėjas atisakys priimti prekę atgal, galėsite nukreipti jį į šį Lietuvos Respublikos civilinio kodekso 6.362 straipsnį.

Linkėjimai

Teisininkė Greta Užkuraitė

Prisijunkite prie grupės jau šiandien

Neribota narystė, aiškiai pateikta informacija, prieiga prie išmokų skaičiuolės ir atmintinės DOVANŲ!